Reklameproduksjon – video , grafisk design og foto

Provis reklamebyrå produserer annonsekampanjer for digital distribusjon. Våre primære arbeidsoppgaver er å utforme salgsutløsende og merkevarebyggende kampanjer til bruk på sosiale medier. Provis distribuerer også kampanjene direkte mot de rette målgruppene.

Produksjon og distribusjon – digitale kampanjer

Mange års erfaring og kunnskap om innhold og hva som selger, kunnskap om det den tekniske delen av digitale kanaler og software, tilbyr vi en kostnadseffektiv løsning for våre kunder.
Ved at kunden får alt fra et sted vil det spares mye tid og energi i produksjonsprosessen. Provis er byrået som leverer hele verdikjeden innenfor digital annonsering.

Resultatet av et samarbeid med oss er at kunden får et profesjonelt fokus på den digitale delen av virksomheten. Dette gir så nytteverdi i at han slipper å bruke for mye av egen verdifull tid på dette, noe som erfaringsmessig gir et totalt bedre resultat for bedriften.
I tillegg får man også hjelp til det kreative i prosessen. Vi bidrar med gode innspill og hjelper kunden med å finne kart, vei og ønsket mål.

Verktøy for visualisering – video er nr.1

Det finnes i dag flere ulike verktøy man kan benytte seg av for visualisering i kampanjer. Facebooks egne tall viser at annonsering med bruk av video gir desidert størst oppmerksomhet. Video oppnår hele 80% større synlighet enn andre visuelle virkemidler i kanalen.

For et uforpliktende møte eller samtale om våre tjenester – kontakt oss her.

Annonsering i sosiale medierProvis tilbyr tjenester som ivaretar våre kunders investering i digital annonsering. Vårt arbeid skal bidra til at våre kunders kampanjer blir godt synlige og oppnår gode resultater.Les mer!
StrategiUten en plan har du planlagt for fiasko!
Strategiprosessen handler om å sette ord på hva man vil oppnå, altså hva skal resultatet av kampanjen bli? Hvem vil vi nå og hvordan gjør vi det?
Les mer!
NettsiderProvis produserer nettsider basert på moderne design i WordPress som plattform. Nettsider på WordPress oppnår gode søkeresultater i Google når de er satt opp riktig (SEO) og har Googlesmart innhold.Les mer!
InnholdFor å skape et best mulig resultat for en annonsekampanje må innholdet ha relevans for målgruppen. Hvordan presenterer vi resultatet som målgruppen vil oppnå ved å kjøpe deres produkt eller tjeneste?Les mer!